Friday, October 9

fuck you m***elle!

ak jadi geram hari ni.
this is bec im not m***elle! babi!
(biar aku gelar die IM NOT.. je kt sinie)
ak geram sgt2
kurang ajar!
korg pon tau ak kuat bruppp..
n t whole class noe bout it.
then that stupid im not.. kate
'mak bpk xajar ke?'
sial kau im not..
ak benci kau
benci org yg gune mak bpk org suke suki
kau 2 lg kurang ajar.
smpai ak xmampu nk citekn kburukn ko kt sini.
cntohnye;
1.tidor mase tutor mgajar.

2.kurang ajar dgn ms premila.
3.blagak mcm bagos
4.mcm kau tau smua ttg hospital
5.treat ktorg mcm bdk 6thn kt tadika
6.mkn n slambe dek duduk kt meja tutor
7.geget kuku(pengotor kau bai!)
8.mengilai mcm antu smpi jd noise polution
f**k ko la!
mcm2 ak nk ckp tp xter ckp je!
n bkn ak sorg xsuke ko wei
1kelas xsuke!
realize it la!
td ak sound dy.
tros satu kelas diam..baru ko tau mcm mane ak mgamok!'
padan muke ko.
bru ko tau sape aku wei..
dak2 sume xske ko aa..
dont make me mad!
im not disturbing your life..
knape ko nak sebok babi!

4 comments:

  1. hm..geram tol chima..
    haha..
    hm, xpe2..
    sabo2..
    rmh pena gak rase cam ni..
    huhu..geram, kan? haha.. ;D

    ReplyDelete
  2. tau xpe ramma.
    mcm sial tul perangai dy nii
    nk tepuk2 aje mulut dy tau..
    sob3

    ReplyDelete
  3. best ye cik syima..
    mesti puaskan..
    aku tunggu limit aku nie meletop je..
    nak maki hamun owg gak..hehehe

    ReplyDelete
  4. jukh;
    best doe sound org.
    lg2 time xpuas ati.mmg puas!
    mcm nk kne ksot saiz 5 ak je dak pompuan nii
    klu ko jmpe n knl dy...
    msti korg pon meluat tgk dy!
    haha!

    ReplyDelete